Contact

Web: www.gsolution.ro
E-mail: office@gsolution.ro
Telefon: 0752 165 562
Adresa: Str Fetesti, nr. 5, Sector 3, Bucuresti

Global Personal Solution
Compania noastra va pune la dispozitie un pachet complet de servicii pentru resurse umane, protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor si supravegherea tehnica a instalatiilor si echipamentelor din domeniul ISCIR.

Securitate si Sanatate in Munca

Implementarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca
Legislatia in domeniul sanatatii si securitatii in munca ce are la baza Legea 319/2006, prevede implementarea unui sistem de management al securitatii si sanatatii in munca pentru toti angajatorii.
Sistemul de management al securitatii si sanatatii in munca, conform standardelor SR OHSAS 18001:2008, este aplicabil in orice organizatie care doreste sa-si controleze riscurile legate de sanatatea si siguranta ocupationala si sa-si imbunatateasca performantele.
Standardul SR OHSAS 18001:2008 Sisteme de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale a fost elaborat astfel încât să fie compatibil cu standardele pentru sistemele de management al calităţii şi al mediului, pentru a facilita integrarea sistemelor de management al calităţii, mediului şi al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale de către organizaţii, în cazul în care se doreşte acest lucru.
Documentatia sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca vizeaza:
- Politica de securitate si sanatate si obiectivele organizatiei in acest domeniu;
- Principalele functii si responsabilitati care au fost definite in vederea implementarii sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca;
- Principalele pericole si riscuri pentru sanatatea si securitatea in munca generate de activitatile desfasurate de organizatie si, corelat cu acestea, masurile ce trebuie luate pentru a le preveni si controla;
- Dispozitiile, procedurile, instructiunile sau alte documente interne implementate in cadrul sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca.
Implementarea unui sistem de management al securitatii si sanatatii in munca presupune:
- Introducerea si mentinerea de proceduri pentru determinarea pericolelor, evaluarea riscurilor si implementarea masurilor necesare de supraveghere;
- Stabilirea obiectivelor referitoare la sanatatea si securitatea in munca pentru fiecare nivel al organizatiei;
- Alcatuirea unei documentatii adecvate a sistemului;
- Controlul documentelor si al datelor;
- Controlul proceselor si activitatilor care implica identificarea surselor potentiale de accidente sau imbolnaviri profesionale, stabilirea de masuri in caz de urgenta;
- Introducerea si mentinerea de procedee pentru cercetarea accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale, precum si stabilirea actiunilor corective si preventive;
- Introducerea si mentinerea de procedee pentru controlul inregistrarilor.